Oletko sinä Vaanan uusi Key Account Manager?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Oletko asiakkuuksien hoidosta, kasvattamisesta ja tavoitteellisesta BtoB-myynnistä syttyvä myynnin ja asiakaspalvelun ammattilainen, jota motivoi työ sosiaali- ja terveydenhuollon ratkaisujen parissa? Hienoa – saatat olla juuri se, jota etsimme joukkoomme.

Etsimme kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen Vaanan asiakkuuksien hankinnasta sekä olemassa olevien asiakkuuksien hoidosta vastaavaa avainasiakaspäällikköä, jolta löytyy sosiaali- ja terveydenhuollon tuntemusta, osaamista julkisten kilpailutusten hoitamisesta, myymisen nälkä sekä kyky tuottaa erinomainen asiakaskokemus.

Mitä odotamme sinulta?

Roolisi Vaanalla tulee olemaan mielenkiintoinen ja monipuolinen. Tylsiä päiviä ei tässä työssä tule vastaan! Menestyt tehtävässä parhaiten, jos

  • nautit asiakasrajapinnassa työskentelystä sekä asiakkuuksien tavoitteellisesta ja kokonaisvaltaisesta hallinnasta ja kehittämisestä.
  • motivoidut vaikuttamis- ja myyntityöstä ja ymmärrät BtoB-ratkaisumyyntiä.
  • sinulla on kyky ymmärtää asiakkaan tarpeita ja luoda erinomainen asiakaskokemus.
  • työskentelytapasi on tulos- ja ratkaisuhakuinen, oma-aloitteinen, yhteistyökykyinen ja aikaansaava.
  • sinulla on sosiaali- ja terveydenhoitoalan tuntemusta tai kokemusta julkisiin kilpailutuksiin osallistumisesta.
  • sinulla on kokemusta projektinhallinnasta.
  • sinulla on paloa teknologisten ratkaisujen, datan ja järjestelmien tuntemuksen hankkimiseen ja jatkuvaan oppimiseen.
  • sinulla on halu oppia ja jakaa omaa osaamistasi.
  • omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot.
  • puhut sujuvasti sekä suomea että englantia. Ruotsin kielen taito on plussaa.

Lisäksi erotut eduksesi, jos sinulla on kokemusta teknologiamyynnistä ja ketterän kehittämisen toimintamallista.

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Mielenkiintoisen roolin kasvun luojana.
  • Aitiopaikan sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakkuuksien ja teknologiaratkaisujen parissa.
  • Vapautta ja vastuuta.
  • Työstään innostuneet työkaverit ja hyvällä yhteishengellä varustetun työyhteisön.
  • Monipuoliset työsuhde-edut, kattavan työterveyshuollon sekä mahdollisuuden käyttää 3 tuntia viikossa työaikaa palautumisen, esimerkiksi liikuntaan tai kulttuuriin.
  • Meillä tuetaan työn ja muun elämän tasapainoa sekä vaalitaan inhimillistä työkulttuuria. Kellokortteja meillä ei tunneta, koska luotamme siihen, että jokainen osaa suunnitella oman työaikansa parhaiten. Meillä sinun ei myöskään odoteta työskentelevän 24/7.
  • Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Voit kuitenkin tehdä töitä joustavasti sekä etänä että toimistolla.

Hae 2.9.2022 mennessä

Lähetä meille CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi sekä palkkatoiveesi 2.9.2022 mennessä osoitteeseen kristiina.lindh@vaana.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa vt. toimitusjohtaja Kristiina Lindh, puh. 050 4400 308, kristiina.lindh@vaana.fi. Puhelimitse saat Krissen parhaiten kiinni arkisin klo 16-17.

Keitä olemme?

Vaana on suomalainen perheyritys, jonka tehtävänä on turvata suomalaisten hyvinvointia parantamalla sosiaali- ja terveyspalveluidemme kilpailukykyä. Meidän ratkaisumme parantavat kansalaisten päätäntävaltaa, nopeuttavat palveluiden saatavuutta, tehostavat kilpailua ja säästävät kustannuksia. Kansalaisille tutuin palvelumme on palveluseteli.

Vaana Oy yhdistää 1.11.2022 voimansa sisaryhtiönsä Smartum Oy:n kanssa. Smartum Oy luo ratkaisuja, joilla työnantaja-asiakkaat voivat tarjota työntekijöilleen joustavasti työsuhde-etuja liikunnan, kulttuurin, lounaan, työmatkan ja hieronnan muodossa. Yhdistyvä yhtiö kehittää hyvinvointiin, terveyteen ja työkyvyn edistämi-seen liittyviä palveluja, jotka yhdistävät palveluiden käyttäjät, tuottajat ja rahoittajat.