Februari förde med sig en ny förstärkning till Vaanas team då vår nya servicekoordinator, Britta Nieminen inledde arbetet i vår kundtjänst. Britta hämtar med sig efterlängtad kunskap i det svenska språket. Välkommen till Vaana, Britta!
Britta är utbildad fysioterapeut (YH) och datanom. Hon har gjort en mångsidig och imponerande arbetskarriär inom social- och hälsovårdssektorn, först som fysioterapeut och senare inom IT.
–Under de gångna arbetsåren har jag skaffat expertis inom social- och hälsovårdssektorn och fått rikligt med erfarenhet av kundbetjäning och av olika system och projekt inom denna sektor, berättar Britta som bott även länge utomlands.
Som expert inom hälsovården är Britta intresserad att kombinera sitt kunnande från social- och hälsovårdssektorn med möjligheterna av modern informationsteknik. Hon ser fram emot att lära sig nytt om kundbehov och hur de befrämjas hos Vaana.
–Vaana som företag är en modern och växande aktör. Utveckling av en bra kundupplevelse är centralt hos Vaana, vilket jag anser vara viktigt. Hos Vaana har jag en bra möjlighet att lära mig nya och annorlunda perspektiv inom bekant verksamhet, sammanfattar Britta.
Britta hjälper alltså gärna även på svenska, ifall du ringer kundtjänsten eller kontaktar oss på något annat sätt!