On aika ehdottaa Vuoden Palvelusetelitekoa

Vaana myöntää vuosittain asiantuntijaraadin valitsemalle taholle palkinnon merkittävästä palveluseteliteosta. Nyt otamme vastaan ehdotuksia Vuoden Palveluseteliteko 2018 -palkinnon saajaksi.

 Kunniamaininta myönnetään innovatiiviselle ja esimerkilliselle taholle ansiokkaasta palvelusetelitoiminnan kehittämistyöstä. Palkinnon saaja voi olla esimerkiksi kunta, yhtiö, järjestö tai muu jokin muu taho.

Ehdota mielestäsi palkinnon ansaitsemaa tahoa sivun lopussa olevalla lomakkeella. Kuka tahansa voi ehdottaa voittajaa. Asiantuntijaraati kokoontuu loppuvuodesta, arvioi ehdotukset ja valitsee voittajan. Lue alta myös aiempien vuosien voittajista.

Aiemmin palkittuja mediassa

2017

Lapin Kansa: Lapin kuntia palkittiin palvelusetelin rivakasta käyttöönotosta

Lue uutinen 

Lue Vaanan tiedote

2016

Suomen Yrittäjät: 
Palvelusetelipalkinto Vaasaan

Lue uutinen

Lue Vaanan tiedote

2015

Etelä-Suomen Sanomat: Lahden ateriapalveluiden palveluseteli saa kiitosta

Lue uutinen

Lue Vaanan tiedote

Ehdota Vuoden Palvelusetelitekoa

Vuoden Palveluseteliteko -palkinto on tarkoitettu innovatiiviselle ja esimerkilliselle taholle ansiokkaasta palvelusetelitoiminnan kehittämistyöstä.
Ehdotuslomake on sulkeutunut. Asiantuntijaraati valitsee voittajan joulu-tammikuun aikana. Tiedotamme voittajasta vuoden 2019 alussa. Kiitos kaikille ehdottaneille!
Kerro kampanjasta myös kavereillesi!

Mikä on Vaana?

Vaana on työntekijöittensä ja suomalaisen perheyritys The Orange Companyn omistama täysin kotimainen yhtiö, jonka tehtävänä on turvata suomalaisten hyvinvointia parantamalla sosiaali- ja terveyspalveluidemme kilpailukykyä.

Vaana on kehittänyt yli kymmenen vuoden ajan palveluseteli- ja valinnanvapausratkaisuja, jotka parantavat kansalaisten päätäntävaltaa, nopeuttavat palveluiden saatavuutta, tehostavat kilpailua ja säästävät kustannuksia. 

Suomen johtava palveluseteli- ja valinnanvapausjärjestelmämme on käytössä jo yli 70 kunnassa yli miljoonan asukkaan väestöpohjalla. 

Kehuttu asiakaspalvelumme on aina tukenasi

Autamme maksuttomasti niin ongelmatilanteissa kuin arjessa.

Olemme otettuja toistuvasta kiitoksesta, jonka asiakaspalvelumme saa asiakastyytyväisyyskyselyissämme. Ole rohkeasti yhteydessä!

040 172 3700*
asiakaspalvelu@vaana.fi

Aukioloajat
ma-to klo 9-15
pe 10-15

Iso Roobertinkatu 21 A 2, 00120 HELSINKI

*Soittaminen maksaa normaalin GSM-puhelun hinnan (n. 6-10snt/minuutti), tarkka hinta selviää operaattoriltasi