Ohje hinnaston muutoksiin

Ohje niille kunnille, joissa palveluntuottajat ilmoittavat hinnaston päivityksen suoraan OmaVaanaan ja kunnan vastuuhenkilö hyväksyy ne siellä
Mikäli tarkistatte hinnaston päivitykset suoraan OmaVaanassa, eikä erillistä ennakkotarkastusta ole:
  • Ilmoittakaa tuottajille mihin mennessä päivitystiedot täytyy olla kirjattu OmaVaanaan. (Esimerkiksi ajalla 15.10-31.11.)
  • Saatte OmaVaanasta automaattisen sähköposti-ilmoituksen, kun palveluntuottaja on päivittänyt hinnaston OmaVaanaan. Ilmoitus lähtee kaikille kunnan palveluntuottajien vastuuhenkilöille.
Kun käytte tarkastamassa palveluntuottajan hinnaston OmaVaanassa:
  • Käykää tarkistamassa oman palvelualueen hinnastot OmaVaanassa.
  • Mikäli palveluntuottajan hinnaston päivitys on hyväksyttävissä sellaisenaan, klikkaa “HYVÄKSY” ja aseta julkaisupäivämäärä. HUOM! Ajastustoiminnallisuus on käytettävissänne viimeistään ma 22.11. alkaen.
  • Mikäli palveluntuottajan hinnaston päivitys ei ole hyväksyttävissä sellaisenaan, ottakaa aina ensisijaisesti yhteyttä palveluntuottajaan ja kertokaa huomaamastanne virheestä. Palveluntuottaja käy itse tekemässä tarvittavat korjaukset OmaVaanassa. Kun korjattu hinnasto on OmaVaanassa, voitte käydä hyväksymässä sen. (Huomaattehan, että hinnaston uudelleen päivityksestä ei tule teille enää erillistä sähköposti-ilmoitusta. Voitte pyytää palveluntuottajaa ilmoittamaan teille, kun hinnasto on päivitetty OmaVaanaan.)

Huom!

  • OmaVaanassa on vielä toistaiseksi ”HYLKÄÄ”-painike, joka poistaa tuottajan hinnaston päivityksen kokonaisuudessaan. Painike poistuu pian eikä sitä tule käyttää! Mikäli hinnastossa on muutostarpeita, ottakaa yhteyttä palveluntuottajaan ja pyytäkää tekemään muutokset jo tehtyyn päivitettyyn hinnastopohjaan.
  • Mikäli setelien jakajat jakavat vuonna 2021 seteleitä jo vuodelle 2022, tulisi huomioida, että setelin mukana tulostettava tuottajalistaus sisältää kulloinkin tulostushetkellä voimassaolevat hintatiedot.
  • Mikäli ajastusmahdollisuus ei näy sinulle, päivitä selaimesi esimerkiksi painamalla ctrl- ja F5-näppäintä.

Lisätietoja

Lisätietoja ja ohjeita saatte tarvittaessa Vaanan asiakaspalvelusta

040 172 3700
asiakaspalvelu@vaana.fi

ma–to klo 9–15

pe klo 10–15