*Net Promoter Score (NPS®) mittaa asiakkaiden uskollisuutta yritykseen. Skaala on välillä -100 ja +100 ja tulosta yli 50 pidetään erinomaisena.
Sähköisen Vaana Palvelusetelin ansiosta laskujen tarkastus ja hallinta helpottuivat ja kunnalta vapautui resursseja muihin tehtäviin.
Lue lisää
Palveluseteli lyhensi suun terveydenhuollon jonoja Kuopiossa.
Moni Lapin kunta on ottanut Vaana Palvelusetelin käyttöön vuonna 2017, suurimpana yksittäisenä 62 000 asukkaan Rovaniemi.
Koko Pohjois-Karjalan maakunnan sosiaali- ja terveyspalveluista vastaava Siun sote on yksi suurimpia asiakkaitamme.
”Meidän näkökulmastamme palvelusetelitoimintaa on helppo hallinnoida, eikä ohjelma kaatuile tai takkuile käytössä.”