Referenssit

Yli 50 kunta-asiakasta

Asiakastyytyväisyys: NPS®* 42.4

 

 

Palveluntarjoajia lähes 1000

Asiakastyytyväisyys: NPS®* 53.8

 

 

10 vuoden kokemus

Sähköisistä palveluseteleistä

 

*Net Promoter Score (NPS®) mittaa asiakkaiden uskollisuutta yritykseen. Skaala on välillä -100 ja +100 ja tulosta yli 50 pidetään erinomaisena.

Case Ylöjärvi – Siirtyminen sähköiseen palveluseteliin oli helpotus

Sähköisen Smartum Palvelusetelin ansiosta laskujen tarkastus ja hallinta helpottuivat ja kunnalta vapautui resursseja muihin tehtäviin.

Case Porvoo – Palveluseteli laajensi hoitovalikoimaa

Palvelusetelin käyttöönotto on tarjonnut Porvoon seudun asukkaille uusia  hoitovaihtoehtoja kustannustasoa nostamatta.

Case Kuopio – Palveluseteli lyhensi jonoja

Palveluseteli lyhensi suun terveydenhuollon jonoja Kuopiossa

Keski-Uudenmaan sote

KU-sote valitsi meidät rakentamaan asiakaslähtöistä pilottia henkilökohtaisen budjetin valinnanvapauskokeiluun.

Vaasa

Palveluntuottajan näkökulmasta palveluseteli on helppokäyttöinen ja kysyntää palvelulle on…”

Ylä-Savon sote

Neljän Ylä-Savon kunnan muodostama sote-kuntayhtymä on käyttänyt Smartum Palveluseteliä jo vuodesta 2013 lähtien.

Rovaniemi

Moni Lapin kunta on ottanut Smartum Palvelusetelin käyttöön vuonna 2017, suurimpana yksittäisenä 62 000 asukkaan Rovaniemi.

Siun Sote

Koko Pohjois-Karjalan maakunnan sosiaali- ja terveyspalveluista vastaava SiunSote on yksi suurimpia asiakkaitamme.

Rauma

”Meidän näkökulmastamme palvelusetelitoimintaa on helppo hallinnoida, eikä ohjelma kaatuile tai takkuile käytössä.”