Oletko sinä uusi asiakkuusjohtajamme tai asiakkuuspäällikkömme?

Vaana Oy on Helsingissä toimiva 15 henkilön perheomisteinen yritys, jonka tavoite on varmistaa laadukkaiden ja kustannustehokkaiden sosiaali- ja terveyspalveluiden saatavuus kaikille niitä tarvitseville. Päätuotteemme on nykyisin SaaS-palveluna tarjottava palvelusetelijärjestelmä, jonka uudistus- ja laajennusprojekti on käynnistynyt 2021.

Haemme nyt

ASIAKKUUSJOHTAJAA TAI ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ

vakituiseen työsuhteeseen

Asiakkuusjohtajana vastaat nykyisten asiakkuuksien kehittämisestä, uusien asiakkuuksien myynnistä, strategisten kumppanuuksien luomisesta ja kehittämisestä, sekä liiketoimintamme kasvattamisesta. Draivaat myös pienen kaupallisen tiimimme (myynti, markkinointi, asiakaspalvelu) toimintaa ja tuet tiimin prosessien ja jäsenten kehittymistä. Erityisesti haemme henkilöä, joka on valmis käärimään hihat, jotta 1.1.2023 voimaan tuleva sote-uudistus saadaan käännettyä mahdollisimman hyvin voitoksi.

Rooli on monipuolinen ja vaatii sujuvaa yhteistyötä asiakkaiden lisäksi myös Vaanan sisällä. Ensisijaisesti haemme juuri oikeaa henkilöä, ja tavoitteen saavuttamiseksi olemme valmiita harkitsemaan erilaisissa uravaiheissa olevia henkilöitä – jos siis tehtäväkenttä kiinnostaa, laita rohkeasti hakemus sisään (tai kysy lisätietoja).

 

Odotamme sinulta:

  • Vahvaa kaupallista (taktista ja strategista) pelisilmää, esiintymiskykyä ja viestintätaitoja, joiden avulla luovit sujuvasti asiakassuhteiden, teknologian ja hallinnon maastoissa
  • Kykyä kerätä ja hyödyntää numero- ja muuta dataa, ja johtaa asiakkuuksia sen avulla
  • Asiakkaiden puolella vastinparejasi ovat erityisesti ICT-hankinnoista ja sote-palveluiden järjestämisestä vastaavat – kokemus sote-alan tietojärjestelmistä on tarpeen tehtävän menestykselliseksi hoitamiseksi, ja valmiit verkostot ovat hakijalle merkittävä etu
  • Asiakasymmärryksen ja toimialatuntemuksesi ansiosta tuot arvokasta kontribuutiota tuotekehitykseemme
  • Tunnet hyvin myös julkisten hankintojen erityispiirteitä
  • Haluat toimia pienessä organisaatiossa yrittäjähenkisellä otteella, laajalla tehtäväkentällä ja koko firman toimintaa kehittäen
  • Olet valmis laittamaan kädet saveen esimerkiksi vetämällä käyttöönottoprojektia, koordinoimalla kehittämistoiveita asiakkaan ja Vaanan tuotetiimin välillä, tai ottamalla roolia jonkin koko firmaa koskevan prosessin kehittämisessä
  • Halua ja kykyä ottaa vastuuta kaupallisen tiimin toiminnan ja tiimissä toimivien henkilökohtaisesta kehittymisestä


Tarjoamme sinulle: 

  • Paikan, jossa voit vaikuttaa toiminnallasi suoraan koko yhtiön menestykseen
  • Mahdollisuuden kehittyä ja ansaita (lisä)kannuksia liiketoiminnallisessa vastuutehtävässä
  • Hyvän näköalapaikan sote-uudistuksen toimeenpanon seurantaan, sekä mahdollisuuden perehtyä syvällisesti kasvavaan sosiaali- ja terveydenhuollon sektoriin sekä tietohallinnon että palveluiden näkökulmasta
  • Mukavan, osaavan ja yhteiskunnan paremmaksi kehittämisestä innostuneen työyhteisön
  • Kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut
  • Toimiston Helsingin keskustassa sekä joustavat etätyömahdollisuudet (odotamme, että korona-ajan loputtua kävisit Helsingissä ainakin muutamia kertoja kuukaudessa)

     

Muuta Vaanasta:

  • Olemme yrityksenä sitoutuneet vastuullisuuteen sekä yhdenvertaisuuden edistämiseen niin rekrytoinneissa kuin muussakin toiminnassamme ja edellytämme myös hakijoilta sitoutumista tähän
  • Yrityksen yhteinen työkieli ja materiaalit ovat englanniksi, mutta myös suomea saa tilanteen mukaan käyttää – asiakaskontaktit Suomessa tapahtuvat luonnollisesti suomeksi tai ruotsiksi
  • Tavanomaisten etujen lisäksi tarjoamme mm. mahdollisuuksia jatkuvaan kouluttautumiseen ja kehittymiseen sekä hyvän toimiston Helsingin parhaiden lounaspaikkojen naapurissa
Kiinnostuitko?

Jos tämä kuulostaa sinun tehtävältäsi, lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi meille Duunitorin ilmoituksen kautta sunnuntaihin 1.8.2021 mennessä.

Lisätiedot

Lisätietoja tehtävästä ja yrityksestä voit kysyä Vaanan toimitusjohtaja Matti Parpalalta puhelimitse pe 9.7. klo 12.30-14 tai ti 27.7. klo 10-12, p. 040 846 3847 tai sähköpostitse matti.parpala@vaana.com.