Are you our new Operations Manager?
Vaana on sosiaali- ja terveydenhuollon alalla toimiva palveluyritys, jolla on kolmentoista hengen kasvava tiimi Helsingin Punavuoressa. Tavoitteemme on tarjota sote-käyttöön palveluita, jotka eivät ketuta – päätuotteemme on palveluseteli- ja valinnanvapausjärjestelmä OmaVaana.
Nyt haemme tiimiimme
OPERATIIVISTA PÄÄLLIKKÖÄ (OPERATIONS MANAGER)
määräaikaiseen työsuhteeseen 31.5.2021 asti
Operatiivinen päällikkö on toimitusjohtajan monipuolinen työpari, jonka työnkuva jakautuu HR:n, liiketoiminnan ja hallinnon tehtäviin sekä näiden kehittämiseen.
HR-tehtäviin kuuluu mm. henkilöstön kehittymisen ja perehdyttämisen koordinointi, rekrytointi ja sen kehittäminen sekä sisäisen viestinnän ja yrityskulttuurin kehittäminen.
Liiketoiminnan tehtäviin kuuluu mm. raporttien suunnittelu ja tuottaminen ja yrityksen strategian kehittäminen yhdessä toimitusjohtajan kanssa sekä tarvittavien analyysien tekeminen muille toiminnoille (esim. myynnille).
Hallinnollisissa asioissa vastuut sisältävät ulkoistetun talous- ja palkkahallinnon koordinointia, vakuutuksia, sisäisiä tietojärjestelmiä ja toimitila-asioita.
Hakijalta edellytämme
- analyyttistä ja yrittäjähenkistä mielenlaatua sekä erittäin hyvää tekemisen meininkiä
- erinomaista sosiaalista pelisilmää sekä kommunikaatiotaitoja suomeksi ja englanniksi (ruotsi on plussaa!)
- sujuvaa numeroiden ja Excelin hallintaa
- kykyä ja halua toimia itseohjautuvassa organisaatiossa sekä tukea muiden tukemista tämän tyyppisessä ympäristössä
- kiinnostusta perehtyä tietojärjestelmien kehityksen ja myynnin sekä julkishallinnon ja sote-teknologiahankkeiden erityispiirteisiin
Hakijan eduksi katsotaan, mikäli hänellä on kokemusta
- itsenäisestä projektivastuusta
- liiketoimintaan liittyvien raporttien tuottamisesta
- rekrytoinnista, erityisesti IT-alalla
- sosiaali- ja terveydenhuollon toimialasta
- tietojärjestelmien kehittämisestä sekä asiakaslähtöisestä tuotekehitystyöstä
Muuta Vaanasta:
- Olemme yrityksenä sitoutuneet vastuullisuuteen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen niin rekrytoinneissa kuin muussakin toiminnassamme, ja edellytämme myös hakijoilta tähän sitoutumista
- Yrityksen yhteinen työkieli ja materiaalit ovat englanniksi, mutta myös suomea saa tilanteen mukaan käyttää
- Tavanomaisten etujen lisäksi tarjoamme mm. mahdollisuuksia jatkuvaan kouluttautumiseen ja kehittymiseen sekä mukavan toimiston Helsingin parhaiden lounaspaikkojen naapurissa.
Tehtävä on määräaikainen opintovapaan sijaisuuden vuoksi, mutta on täysin mahdollista, että yrityksen kasvaessa tehtävärooli vakiintuu ja jatkuu määräaikaisuuden jälkeen vakituisena.
Kiinnostuitko?
Jos tämä kuulostaa sinun hommaltasi, lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi meille osoitteeseen careers@vaanastaging.wpengine.com sunnuntaihin 2.6.2019 mennessä.
Lisätiedot
Lisätietoja tehtävästä ja yrityksestä voit kysyä Vaanan operatiiviselta päälliköltä, Rosa Nyléniltä (rosa.nylen@vaanastaging.wpengine.com tai 041 468 0457).