Palvelukoordinaattori, tarvitsemme sinua.

Vaana on sosiaali- ja terveydenhuollon alalla toimiva ohjelmistopalveluyritys, jolla on viidentoista hengen kasvava tiimi Helsingin Punavuoressa. Tavoitteemme on turvata laadukkaat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut mahdollisimman monelle, ja päätuotteemme on palvelusetelijärjestelmä OmaVaana. 

Nyt haemme tiimiimme vakituiseen työsuhteeseen

PALVELUKOORDINAATTORIA

Koordinaattorina vastaat osana operaatiotiimiä asiakaspalvelumme sujuvuudesta ja korkeasta laadusta. Tehtäviin kuuluu asiakkaiden neuvontaa puhelimitse ja sähköpostitse, asiakkaiden pyyntöihin sekä Vaanan omiin tarpeisiin liittyviä ja vuosikellon kautta kumpuavia monipuolisia tehtäviä mm. järjestelmän ylläpitoon liittyen. Rooliin voi osaamisestasi ja kiinnostuksestasi riippuen sisältyä myös viestinnän ja/tai hallinnon tehtäviä. 
 
Tehtävät voivat päivästä ja viikosta riippuen sisältää muun muassa taloushallinnon raportointia, asiakkaiden maksuliikenteen seurantaa, tuotetestausta, järjestelmien käytön teknistä tukea, järjestelmien käyttöohjeiden ylläpitoa ja laatimista, kunta-asiakkaiden yhteyshenkilönä toimimista, koulutustehtäviä, asiakas- ja markkinointiviestintää, myynnin tukea sekä muita hallinnollisia tehtäviä. Osaamisen kehittyessä ja tekemisen nopeutuessa toimenkuvaan on mahdollista sisällyttää uusia tehtäviä omien kiinnostuksen kohteiden mukaan.
 
Hakijalta edellytämme:
 
  • intohimoa ratkaista asiakkaiden tarpeita luotettavasti ja nopeasti
  • rauhallista ja itsevarmaa työskentelyotetta sekä itseohjautuvuutta
  • erinomaisia suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja suomeksi ja ruotsiksi – tehtävässä korostuu kyky palvella asiakkaitamme myös ruotsin kielellä
  • sujuvaa englannin kielen taitoa, sillä toimistolla yhteinen kieli on englanti
  • erinomaisia Office-ohjelmien käyttötaitoja (erityisesti Excel) sekä näppäryyttä ja kiinnostusta erilaisten järjestelmien käyttöön
  • kykyä koordinoida ja priorisoida useampia tehtäviä samanaikaisesti
Hakijalle on eduksi:
 
  • kokemus asiakasviestinnän toteuttamisesta
  • ymmärrys taloushallinnon prosesseista
Parhaat edellytykset tehtävän menestykselliseen hoitamiseen tuo muutaman vuoden kokemus vastaavanlaisista tehtävistä, kaupallinen tutkinto (esimerkiksi tradenomi) sekä ratkaisukeskeinen asenne.
 
Muuta Vaanasta:
 
  • Olemme yrityksenä sitoutuneet vastuullisuuteen sekä yhdenvertaisuuden edistämiseen niin rekrytoinneissa kuin muussakin toiminnassamme ja edellytämme myös hakijoilta sitoutumista tähän
  • Yrityksen yhteinen työkieli ja materiaalit ovat englanniksi, mutta myös suomea saa tilanteen mukaan käyttää – asiakaskontaktit Suomessa tapahtuvat luonnollisesti suomeksi tai ruotsiksi
  • Tavanomaisten etujen lisäksi tarjoamme mm. mahdollisuuksia jatkuvaan kouluttautumiseen ja kehittymiseen sekä hyvän toimiston Helsingin parhaiden lounaspaikkojen naapurissa.
 
Kiinnostuitko?
Jos tämä kuulostaa sinun tehtävältäsi, lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi meille osoitteeseen careers@vaanastaging.wpengine.com sunnuntaihin 26.1.2020 mennessä.
Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä ja yrityksestä voit kysyä Vaanan operatiiviselta päälliköltä, Anna Kojolta (anna.kojo@vaanastaging.wpengine.com050 308 5616).

Haastattelut järjestetään 27.1.2020 alkavalla viikolla. Toivomme, että valittava henkilö pystyy aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian helmikuun 2020 aikana.